WB data
  • Home
  • Oferta
    • Geomarketing – analiza lokalizacji
    • Catchment Area – obszar oddziaływania
    • Dane przestrzenne – wektorowe i rastrowe
    • Strategiczna ocena oddziaływania na środowisko
    • Mapa potrzeb zdrowotnych
  • Szkolenia specjalistyczne
    • Szkolenia GIS
      • Szkolenie QGIS Premium
      • Szkolenia QGIS – Kurs indywidualny lub grupowy
      • Szkolenie QGIS – Kurs dwudniowy
      • Szkolenie QGIS – poziom średnio zaawansowany
      • Szkolenie QGIS – poziom zaawansowany
      • Szkolenie QGIS i SAGA GIS – poziom podstawowy
    • Szkolenia specjalistyczne GIS
      • Szkolenie QGIS i arkusz kalkulacyjny
      • Szkolenie QGIS w gospodarowaniu i wycenie nieruchomości
      • Szkolenie QGIS w planowaniu strategicznym
      • Szkolenie QGIS w planowaniu przestrzennym
      • Szkolenie QGIS w planowaniu przestrzennym – Premium
      • Analiza danych w QGIS
      • Szkolenie QGIS w badaniu i ochronie środowiska
      • Szkolenie QGIS w branży OZE
      • Szkolenie QGIS dla zarządców infrastruktury liniowej
      • Szkolenie QGIS dla zarządzających infrastrukturą komunalną
      • Szkolenie Animacje w QGIS
      • Szkolenie MS SQL SERVER
      • Szkolenie „QGIS w analizie zagospodarowania i odprowadzania wód opadowych”
    • Szkolenia QGIS z Pythonem
      • Szkolenia QGIS z Python’em – poziom podstawowy
      • Szkolenie QGIS z Pythonem – poziom średnio zaawansowany
      • Szkolenia QGIS z Pythonem – poziom zaawansowany
    • Szkolenia z arkusza kalkulacyjnego
      • Szkolenie – Excel podstawy
      • Szkolenie – Excel średnio zaawansowany
      • Szkolenie QGIS i arkusz kalkulacyjny
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
23 czerwca 2017 przez Wojciech Brol
analizy gis

Dostępność komunikacji publicznej w Trójmieście [mapa]

Dostępność komunikacji publicznej w Trójmieście [mapa]
23 czerwca 2017 przez Wojciech Brol
analizy gis

[:pl]

W poprzednim wpisie rozpoczęliśmy temat dostępności publicznej komunikacji zbiorowej na przykładzie Katowic. W Katowicach zbadaliśmy dostępność do przystanków autobusowych i tramwajowych. W tym wpisie rozszerzyliśmy obszar badań na trzy miasta województwa pomorskiego, które tworzą Trójmiasto. Oprócz przystanków autobusowych i tramwajowych, badamy również przystanki trolejbusowe i kolejowe.

W Trójmieście kolej pełni ważną rolę w przemieszczaniu się mieszkańców, Szybka Kolej Miejska kursuje w dni robocze kilka razy na godzinę i przewozi tysiące pasażerów dziennie. Kolej jest rdzeniem komunikacji w regionie, od stacji kolejowych odchodzą linie autobusowe, które łączą dzielnice.

Dostępność komunikacji publicznej w Trójmieście została zobrazowana na mapie, która prezentuje czas dojścia do przystanków komunikacji publicznej.

Mapa dostępności komunikacji publicznej w Trójmieście.
Mapa dostępności komunikacji publicznej w Trójmieście.

Mapa dostępności komunikacji publicznej w dużym rozmiarze dostępna jest tutaj.

Interpretację mapy pozostawiamy Państwu.

Takie dane pokazują białe plamy, w których dostępność do przystanków komunikacji jest najgorsza. Nie zostały uwzględnione rozkłady jazdy i przystanek który ma jedną linię jest traktowany tak samo jak z wieloma liniami.

Dane pochodzą z OpenStreetMap.[:]

dostępność komunikacji publicznej dostępność piesza

Poprzedni artykułAnaliza dostępności przystanków komunikacji zbiorowej na przykładzie KatowicMapa dostępności czasowej do przystanków komunikacji publicznej w śródmieściu KatowicNastępny artykuł Dostępność komunikacji publicznej w Poznaniu [mapa]Dostępność komunikacji publicznej w centrum Poznania

Ostatnie wpisy

Mediana wieku w Polsce na mapach w latach 2018-20233 kwietnia 2025
Podatek od budynków mieszkalnych na mapie Polski17 sierpnia 2024
Wybory samorządowe 2024 na mapach24 maja 2024

Kategorie

  • analizy dla portów lotniczych
  • analizy gis
  • ciekawostki
  • demografia
  • gospodarka
  • nauka gis
  • wybory

[:pl]Nasz darmowy kurs QGIS – online[:]

https://youtu.be/0ODhMo7DLZ0

Tagi

analiza konkurencji analizy geomarketingowe analizy przestrzenne analizy sieciowe animacje w qgis animowane mapy demografia dostępność czasowa dostępność drogowa dostępność lotnisk dostępność piesza geografia wyborcza geomarketing jakość życia lotniska mapa mapa emerytur mapa lotnisk mapa pochodzenia mieszkańców mapa przestępstw mapa rozwodów mapa urodzenia mapy mapy wyborcze mapy wyborów miejsce urodzenia model huffa nauka qgis porty lotnicze potencjał ludnościowy qgis rozwody saga gis wtyczki do qgis wybory wybory do sejmu wybory na mapach wybory prezydenckie wybory prezydenckie 2020 wybory prezydenta wybory samorządowe wybory samorządowe 2018 wynagrodzenia wynagrodzenia na mapie wynagrodzenia w polsce

O nas

Analizujemy!

Badamy!

Doradzamy!

Szkolimy!

Kontakt

WB data
NIP: 9542164180
+48 501 951 227
info@wbdata.pl
08:00-17:00

Ostatnie wpisy

Mediana wieku w Polsce na mapach w latach 2018-20233 kwietnia 2025
Podatek od budynków mieszkalnych na mapie Polski17 sierpnia 2024
Wybory samorządowe 2024 na mapach24 maja 2024
Mapa przestępstw 202316 maja 2024
Wynagrodzenia w powiatach w 2022 roku na mapach11 maja 2024

Kategorie

  • analizy dla portów lotniczych
  • analizy gis
  • ciekawostki
  • demografia
  • gospodarka
  • nauka gis
  • wybory
MAMY 10 LAT! 2014-2024 WBdata.pl

Ostatnie wpisy

Mediana wieku w Polsce na mapach w latach 2018-20233 kwietnia 2025
Podatek od budynków mieszkalnych na mapie Polski17 sierpnia 2024
Wybory samorządowe 2024 na mapach24 maja 2024

Kategorie

  • analizy dla portów lotniczych
  • analizy gis
  • ciekawostki
  • demografia
  • gospodarka
  • nauka gis
  • wybory