WB data
  • Home
  • Oferta
    • Geomarketing – analiza lokalizacji
    • Catchment Area – obszar oddziaływania
    • Dane przestrzenne – wektorowe i rastrowe
    • Strategiczna ocena oddziaływania na środowisko
    • Mapa potrzeb zdrowotnych
  • Szkolenia specjalistyczne
    • Szkolenia GIS
      • Szkolenie QGIS Premium
      • Szkolenia QGIS – Kurs indywidualny lub grupowy
      • Szkolenie QGIS – Kurs dwudniowy
      • Szkolenie QGIS – poziom średnio zaawansowany
      • Szkolenie QGIS – poziom zaawansowany
      • Szkolenie QGIS i SAGA GIS – poziom podstawowy
    • Szkolenia specjalistyczne GIS
      • Szkolenie QGIS i arkusz kalkulacyjny
      • Szkolenie QGIS w gospodarowaniu i wycenie nieruchomości
      • Szkolenie QGIS w planowaniu strategicznym
      • Szkolenie QGIS w planowaniu przestrzennym
      • Szkolenie QGIS w planowaniu przestrzennym – Premium
      • Analiza danych w QGIS
      • Szkolenie QGIS w badaniu i ochronie środowiska
      • Szkolenie QGIS dla zarządców infrastruktury liniowej
      • Szkolenie QGIS dla zarządzających infrastrukturą komunalną
      • Szkolenie Animacje w QGIS
    • Szkolenia z arkusza kalkulacyjnego
      • Szkolenie – Excel podstawy
      • Szkolenie – Excel średnio zaawansowany
      • Szkolenie QGIS i arkusz kalkulacyjny
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
01/01/15 przez Wojciech Brol
analizy dla portów lotniczych, analizy gis

Dostępność drogowa lotnisk cz. 2.

Dostępność drogowa lotnisk cz. 2.
01/01/15 przez Wojciech Brol
analizy dla portów lotniczych, analizy gis

W innym wpisie dostępność drogowa polskich lotnisk przedstawiono drogową dostępność do portów lotniczych w granicach Polski. W niniejszej analizie zostanie pokazana dostępność drogowa do portów lotniczych zlokalizowanych u naszych sąsiadów z UE, do których jest najbliżej.

Mapa przedstawia czasową dostępność drogową do portów lotniczych położonych u naszych sąsiadów z UE przy granicach Polski.
Mapa przedstawia czasową dostępność drogową do portów lotniczych położonych u naszych sąsiadów z UE przy granicach Polski.

 

Pierwsza mapa przedstawia dostępność czasową do 2 godzin do portów w Czechach, Niemczech, na Litwie i Słowacji. Jest widoczne, że największy obszar z dobrą dostępnością mają porty w Ostrawie i Popradzie. Jednak ich oferta nie jest duża w porównaniu z Balicami czy Pyrzowicami. Znacznie większą konkurencją dla portów w Poznaniu czy Szczecinie stanowią lotniska (w przyszłości jedno główne lotnisko) w Berlinie.

Mapa przedstawia czasową dostępność drogową do polskich portów lotniczych z uwzględnieniem sieci drogowej u naszych sąsiadów z UE. Dostępność drogowa portów lotniczych.
Mapa przedstawia czasową dostępność drogową do polskich portów lotniczych z uwzględnieniem sieci drogowej u naszych sąsiadów z UE.

Druga mapa obrazuje drogową dostępność czasową do polskich lotnisk. Dzięki Autostradzie A1 w 90 minut można dojechać z Ostrawy do lotniska w Pyrzowicach, a w około 2 godziny z Berlina do Poznania lub Szczecina. Szczególnie lotniska na południu kraju mogą walczyć (i walczą) o pasażerów naszych południowych sąsiadów.
Mapy wykonano na podstawie danych OpenStreetMap.

analizy geomarketingowe analizy przestrzenne dostępność czasowa dostępność drogowa geomarketing lotniska porty lotnicze qgis saga gis

Poprzedni artykułAnaliza konkurencji lotnisk - model HuffaNastępny artykuł W jakim wieku kobiety rodziły w 2013 roku?
Wojciech Brol
Geograf, podróżnik, miłośnik lotnictwa i fotografii. Absolwent Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Śląskiego i Systemów Informacji Geograficznej na Politechnice Śląskiej. Trener GIS, specjalizacja QGIS. #avgeek

Język:

  • Polski
  • English

Ostatnie wpisy

Mapa emerytur w Polsce w 2020 roku19/02/22
Gdzie wydawano bony turystyczne w 2020 roku? – mapy29/12/21
Nowy paczkomat – analiza przestrzenna – demografia06/03/21

Kategorie

  • analizy dla portów lotniczych
  • analizy gis
  • ciekawostki
  • demografia
  • gospodarka
  • nauka gis
  • wybory

Nasz darmowy kurs QGIS – online

https://youtu.be/0ODhMo7DLZ0

Tagi

analiza konkurencji analizy geomarketingowe analizy przestrzenne analizy sieciowe animacje w qgis animowane mapy demografia dostępność czasowa dostępność drogowa dostępność komunikacji publicznej dostępność lotnisk dostępność piesza geografia wyborcza geomarketing jakość życia lotniska mapa mapa emerytur mapa lotnisk mapa pochodzenia mieszkańców mapa rozwodów mapa urodzenia mapy mapy wyborcze mapy wyborów miejsce urodzenia model huffa nauka qgis porty lotnicze potencjał ludnościowy qgis regon rozwody saga gis wtyczki do qgis wybory wybory do sejmu wybory na mapach wybory prezydenckie wybory prezydenckie 2020 wybory prezydenta wybory samorządowe wybory samorządowe 2018 wynagrodzenia wynagrodzenia w polsce

O nas

Analizujemy!

Badamy!

Doradzamy!

Szkolimy!

Kontakt

WB data
NIP: 9542164180
+48 501 951 227
info@wbdata.pl
24h

Zmień język:

  • Polski
  • English

Ostatnie wpisy

Mapa emerytur w Polsce w 2020 roku19/02/22
Gdzie wydawano bony turystyczne w 2020 roku? – mapy29/12/21
Nowy paczkomat – analiza przestrzenna – demografia06/03/21
Wynagrodzenia w powiatach w 2019 roku na mapach23/01/21
Dostępność kolei w Polsce19/12/20

Popularne wpisy

Mapa rozwodów w Polsce 20140 comments
Lotnisko pierwszego wyboru w podróży do Frankfurtu0 comments
Ile jest parków narodowych w Polsce?0 comments
Potencjał ludnościowy polskich lotnisk0 comments
Najpopularniejsze imiona w 2019 roku na mapie0 comments

Kategorie

  • analizy dla portów lotniczych
  • analizy gis
  • ciekawostki
  • demografia
  • gospodarka
  • nauka gis
  • wybory
2014-2022 WBdata.pl

Język:

  • Polski
  • English

Ostatnie wpisy

Mapa emerytur w Polsce w 2020 roku19/02/22
Gdzie wydawano bony turystyczne w 2020 roku? – mapy29/12/21
Nowy paczkomat – analiza przestrzenna – demografia06/03/21

Kategorie

  • analizy dla portów lotniczych
  • analizy gis
  • ciekawostki
  • demografia
  • gospodarka
  • nauka gis
  • wybory